European Vocational Skills Week
jsme ve dnech 9. 11.–13. 11. 2020 zvládli na Teams a velmi úspěšně. Zajímavá byla pro naše žáky i kolegy přednáška společnosti VR Life o možnostech využití virtuální a rozšířené reality. Využití VR a AR ve výuce je pro nás součástí realizace našeho projketu Studentský start up pro 21. století. Evropského týdne se zúčastnili rovněž žáci základních škol, kteří i v současné době navštěvují online kroužek robotiky.
Veletrh fiktivních firem a prezentace v angličtině? No problem.
Naše fiktivní firmy bombasticky ovládly 11. 11. 2020 Veletrh fiktivních firem v daleké Příbrami a to ve všech vyhlášených kategoriích.
"Kvůli koronaviru jsme se letos sešli online. Aspoň to byla nová zkušenost, " podotýká žák 3. EL Radomír Šmahlík. "Cílem naší firmy Woolsville byl prodej plyšáků z biovlny. Založení firmy, její zaměření a vytvoření grafiky a prezentace trvalo celkem asi dva měsíce."
Právě za prezentaci získala firma s ovečkou ve znaku 2. místo, s grafikou vyhrála dokonce zlato. Zaměstnanci firmy: Katka Supiková, Matyáš Urban, Natálie Krpcová, Lubomír Vacula a Radomír Šmahlík
Druhou úspěšnou firmou byla společnost Toodle-Noodle, s. r. o.
"I když jsme se při založení naší společnosti chtěly soustředit na všechno, jen ne nudle, nakonec jsme si je vybraly právě jako kompromis," žertuje Anežka Cvičková rovněž z 3. EL. Za originální reklamní spot si nudlový tým vysloužil 1. příčku a bronz za grafiku.
Složení firmy: Magda Mohylová, Magda Klementová, Miriam Kollárová a Anežka Cvičková
- Prezentace doprovázena komentářem v českém a v cizím jazyce. Hodnocen byl srozumitelný projev, originalita, zaujetí publika a dodržení 5minutového časového limitu:
2. místo získala naše Woolsville - Leták: obsahem byla informace o jednom produktu z katalogu fiktivní firmy, údaje o ceně, údaje o firmě. Hodnocena byla originalita, schopnost zaujmout, grafické zpracování:
1. místo naše firma Woolsville
3. místo naše firma Toodle-noodle - Nejlepší logo + slogan (stručný a výstižný slogan v anglickém jazyce a vlastní grafické nápadité logo):
2. místo naše firma Toodle-noodle
3. místo naše firma Woolsville - Reklamní spot: ve spotu se povinně musely objevit logo firmy a slogan, spot musel být zaměřen na 1 konkrétní produkt:
1. místo naše firma Toodle-noodle
Jednou z podmínek úspěšnosti bylo zaměření soutěžních kategorií na ekologii a životní prostředí.
Celkově se veletrhu zúčastnilo 23 fiktivních firem.
Gratulujeme a velmi děkujeme za skvělou reprezentaci