POJ F-M

VET Week 2020: Studenti objevili svůj talent

20. 11. 2020

European Vocational Skills Week

jsme ve dnech 9. 11.–13. 11. 2020 zvládli na Teams a velmi úspěšně. Zajímavá byla pro naše žáky i kolegy přednáška společnosti VR Life o možnostech využití virtuální a rozšířené reality. Využití VR a AR ve výuce je pro nás součástí realizace našeho projketu Studentský start up pro 21. století. Evropského týdne se zúčastnili rovněž žáci základních škol, kteří i v současné době navštěvují online kroužek robotiky.

Veletrh fiktivních firem a prezentace v angličtině? No problem.

Naše fiktivní firmy bombasticky ovládly 11. 11. 2020 Veletrh fiktivních firem v daleké Příbrami a to ve všech vyhlášených kategoriích.

"Kvůli koronaviru jsme se letos sešli online. Aspoň to byla nová zkušenost, " podotýká žák 3. EL Radomír Šmahlík. "Cílem naší firmy Woolsville byl prodej plyšáků z biovlny. Založení firmy, její zaměření a vytvoření grafiky a prezentace trvalo celkem asi dva měsíce."
Právě za prezentaci získala firma s ovečkou ve znaku 2. místo, s grafikou vyhrála dokonce zlato. Zaměstnanci firmy: Katka Supiková, Matyáš Urban, Natálie Krpcová, Lubomír Vacula a Radomír Šmahlík

Druhou úspěšnou firmou byla společnost Toodle-Noodle, s. r. o.
"I když jsme se při založení naší společnosti chtěly soustředit na všechno, jen ne nudle, nakonec jsme si je vybraly právě jako kompromis," žertuje Anežka Cvičková rovněž z 3. EL. Za originální reklamní spot si nudlový tým vysloužil 1. příčku a bronz za grafiku.
Složení firmy: Magda Mohylová, Magda Klementová, Miriam Kollárová a Anežka Cvičková

ToodleWoolsville

  1. Prezentace doprovázena komentářem v českém a v cizím jazyce. Hodnocen byl srozumitelný projev, originalita, zaujetí publika a dodržení 5minutového časového limitu:
    2. místo získala naše Woolsville
  2. Leták: obsahem byla informace o jednom produktu z katalogu fiktivní firmy, údaje o ceně, údaje o firmě. Hodnocena byla originalita, schopnost zaujmout, grafické zpracování:
    1. místo naše firma Woolsville
    3. místo naše firma Toodle-noodle
  3. Nejlepší logo + slogan (stručný a výstižný slogan v anglickém jazyce a vlastní grafické nápadité logo):
    2. místo naše firma Toodle-noodle
    3. místo naše firma Woolsville
  4. Reklamní spot: ve spotu se povinně musely objevit logo firmy a slogan, spot musel být zaměřen na 1 konkrétní produkt:
    1. místo naše firma Toodle-noodle

Jednou z podmínek úspěšnosti bylo zaměření soutěžních kategorií na ekologii a životní prostředí.
Celkově se veletrhu zúčastnilo 23 fiktivních firem.

Gratulujeme a velmi děkujeme za skvělou reprezentaci

Související