31. 01. 2025
KIYO se mění na CloThink
Nový rok a velké změny pro školní firmu
Ještě před návratem do školy po vánočních prázdninách jsme zorganizovali školení v prostorách školy, kde jsme se společně zaměřili na naši identitu a směr, kterým chceme školní firmu KIYO dále posílat. Po dlouhém rozmýšlení a konzultování s našimi konzultanty Janem Štěrbou a absolventem naší školy Jiřím Ryškou jsme dospěli k závěru, že firma potřebuje změnu.
Také pan ředitel nám věnoval svůj čas a připravil si pro nás aktivitu, díky níž jsme si odpověděli na spoustu otázek a vytvořil se nám přitom seznam schopností, které jako tým ovládáme skvěle, ale také seznam schopností, na kterých je potřeba zapracovat.
To byl pro nás skvělý start. Následně jsme se dali do vymýšlení nového názvu a loga firmy. Z hlasování jednoznačně vzešel návrh Clothink. Složení slova “cloth” jako látka/oblečení a slova “ink”, což naznačuje inkoust a barvy, kterými tiskneme na textil.
V tento den bylo provedeno také školení v oblasti marketingu pro naše oddělení, které se jím zabývá. Nyní tito lidé mají na starost rozjet naše nové sociální sítě a dát o nás vědět jak studentům naší školy, tak i široké veřejnosti.
Může se to zdát jako malá změna, ale my, kteří jsme součástí již od začátku, víme, že název a logo firmy hrají sice důležitou roli, ale všechno závisí na nás. My jsme ti, kteří určují, jakým směrem se firma vydá a jestli se jí bude dařit. Bereme však vše zodpovědně a věříme, že naše práce bude motivovat další studenty, protože zkušenosti, které naší prací získáváme, jsou k nezaplacení.
Celý článek